Serpil1996 Öyle emiyor ki sanki emerken bozuluyor Gözler havada kalıyor Zor kendine getiriyorum 2gundur bide bu çıktı napmalıyım fazla emiyor emmeyi çekince ağlıyor
Janss Serpil1996 Emzirmeye ilk başlarken memenizi makas pozisyonuyla tutun . Sütünüzün hızlı akışını keser . 🌸
MerveCinarKaya Serpil1996 ön süt fazla geliyordur o yüzden öyle olur.emzirmeden önce biraz sağabilirsin. Bebeğe de daha doyurucu ve yağlı olan arka süt kalır
AzraSare Serpil1996 burnu temiz olmadıgından tıkalı olduğundan nefes alamıyor olabilir . Serum fizyoloji kullanın emzirmeden önce
Berken Serpil1996 sütünüz tazikli geliyor olabilir. Göğüsünü parmaklarınızla makaslar gibi tutup emzirin. Yada yatıp bebişi üzerinize alarak emzirmeyi deneyin
EmirEymen Aynı sorun bendede var bana hemşire 1 saatte bir emzir ki çok dolmasın oda çekince bu noktaya gelmesin dedi ... sevgilerimle inş çözersin
MerveCinarKaya Serpil1996 elinle bile sağsan olur.hafif sıktıra sıktıra . Zaten o yoğun sütü elle çıkaramazsın. Manuel bir pompa edin bence kendine 50-60tl civarı bişey. Çok lazım oluyor
Dadasefe Mecbur makina alacaksın o zaman elle çok zor ve az sağabilirsin sütünün faZla geldiğinden emin misin ama sağdıkçada süt çoğalıyor buzlukta saklarsın 3ay eğer fazla diyorsan bebeğine