bukaga 1 yaşında. Hâla devam ediyor. Girdiğimiz her yerde ilk baktığı şey ☺️ Benim hoşuma gidiyor. İlk tepkilerinde özellikle bayılıyordum. Gösterişliyse heyecan yapıp ses çıkarmaya, işaret etmeye çalışıyordu. Gösteriş yoksa sadece bakıyordu. Şimdi de hoşuna giderse gösteriyor bize de. Zevki de çok güzel öyle gelişigüzel şeyleri beğenmiyor 😇😇