Ssssraa Yavrum mahvoldu yediği besinler dişini acıtıyor, ağlayarak çıkarıyor, sürekli dişini tutuyor . Nasıl rahatlatabilirim?
Lizbon Ssssraa yemek konusunda zorlamıyorum. Genelde soğuk şeyler vermeye çalışıyorum son 1 dişimiz kaldı bizimde genelde yediğimiz karpuz muz salatalık pankek bazende eline pipet veriyorum mesela damağını kaşıyor 🤯
Ssssraa Erencinarinannesi bademcikleri iltihaplı, soğuk vermeye korkuyorum 😐 aylardır patlamadı bir türlü
Erencinarinannesi Ssssraa o zaman tek çare diş jelini buzdolabına koy sonra dişlerine sür inşallah çabuk çıkar dişleri de rahatlar
Mommysharkdoodoodoodoo Ayy Allah sabır versin 3 gündür benim oğlum da mahvoldu şimdi şükür 2si yarım çıkmış biri tam çıkmış 1 diş kaldı… Hiç ateş olmayan çocuğum ateşlendi bademcikleri kızarmış doktorluk oldu 🥺 çok şükür şimdi iyi ama dişim ağrıyor deyip duruyor
Ssssraa Mommysharkdoodoodoodoo inanır mısınız sürekli eliyle dişini gösterip ağlıyor, açıyor diyor. 15 gündür hastalıktan kurtulamadık tükenmiş durumdayız
Mommysharkdoodoodoodoo Ssssraa Çok geçmiş olsun bize doktor antibiyotik verdi soğuk algınlığı falan da verdi 3 gün kullanın dedi bugün çok daha iyi gibi
Lizbon Ssssraa cok takılmıyorum sahsen ben o kadar ay verdim hasta olur mu vs diye. Sakınmadıgım icinde daha sorun yaşamadım cok sükür 🤗
Ssssraa Mommysharkdoodoodoodoo size de geçmiş olsun antibiyotikle başlamadık 3 gün fırsat verdik inşallah bugün geçer yoksa bizim de sonumuz o