Yagmur922 Günaydın anneler 6 aylık bi oğlum var 3 gündür geçmek bilmeyen baş ağrılarım var 1 kereleğine arveles falan içsem olur mu napabilirin bi akıl verin lütfen parol işe yaramıyor emzirme de sorun olur mu
Gamzeburkan Yagmur922 yani dayanabilirseniz dayanın ben bir kere yanlışlıkla parol diye içmiştim sonra farkına vardım birde dış agrisindan olecektim içtim iki kez yanı bir sorun olmadı.