Aysegulmina Alacaksanız önce manuel ehliyeti alın. Araba değişimi olur başka yerde başka bir araba kullanmak zorunda kalırsınız yada herhangi bir şey sonucu kullanmak durumunda olursanız zorlanmayın diye. Otomatik zaten her halükarda kullanılır. Ola ki bi manuel araba da polis yakalarsa ceza yersiniz, otomatik için ehliyet alan manuel araba kullandığı zaman çevirme vs de takılınca ceza yiyor haberiniz olsun. Zaten manuel kullanan her şekilde arabayı kullanılır çünkü biraz daha zordur. Ve manuel kullanan otomatiği rahat kullanıyorsa tam tersi otomatik olan manuel kullanmakta zorlanıyor. Bende alacağım inşallah ikisini de kullandım otomatik daha kolay geldi ama manuel almayı düşünüyorum.