Ggzde canım bizim burası 35/39 arası değişiyor. Benim mamam böceklendi dışarda ben dolaba koydum gece yarısı gidip yenisi alıp. 2 aydır dolapta kullanıyorum mamayı bir sorun yok. Mama kutusu da satın almadım. Biz aptamil kullanıyoruz kendi kutusu var zaten , diğer mamalar da kendi kutusunda. Kutu almana gerek yok ayriyeten.