Minisimbenim Dünden beri bebeğimin cisli bezinde pembemsi kırmızımsı lekeler görüyorum eşim evde olmadığı için hastaneye de goturemedim sizce nedeni ne olabilir bu durumu yaşayan oldu mu bebeğim 3 aylık bu arada ve sadece anne sütü ile besleniyor
Sukursebebiii Minisimbenim bu durumu genelde yetersiz beslenme yetersiz sivi alimi olarak degerlendiriyorlar. Birkac kez olduysa devam ediyorsa bence sık besleyin ve belki az miktarda da olsa su verebilirsiniz bu durum gecene kadar.
Guzelkizimbenim Minisimbenim yetersiz beslenme ve sıvı kaybı havalar çok sıcak su verin bebeğe inşallah geçer
Gizemgnsyagci Minisimbenim geceleri uyandırmadan emzirin sürekli gündüzde sıvı kaybı terlemiş üstünde bi de idrarı fazlaysa sıcaklarda oluyor
1prens1prensesannesii Minisimbenim sıvısız kalmıştır.. Su verebilirsiniz. Oğlumda da olmuştu. Su şçir dedi doktor daha 13 günlükte.. O zamandan beridir su içiriyorum.
Minisimbenim Elif11 veriyorum hatta dünden beri su oranını arttırdım ama bu sabah bezini açtığımda yok daha fazla leke vardı 😥
Minisimbenim Sukursebebiii memeyi almıyor bir haftadır zorla emziriyordum ve emme süresi çok düştü 2 saatte bir 5 dk emiyordu artık yarım saatte bir emziriyorum 3 dk ancak emiyor gece de 4 saat falan emmeden uyuyor
Sukursebebiii Minisimbenim gece beslemesi yaoiyor musunuz yapmiyirsaniz muhakkak yapin bu surecte. Eger verebiliyorsanuz su da verin gece yine.
Sukursebebiii Minisimbenim sicaklardan aslinda emmek de istemiyorlar yorukuyorlar. En azindan benimki oyle. Ben emzirdikten sonra bazen biraz sagip kasikla veriyorum. İcebiliyot oyle de biraz. 20 cc filan kadar iciyor.
Sukursebebiii Minisimbenim eger gercekten uzun sure gecmezse bir doktor gorse iyi olabilir. Sivi alimi ciddi olcude duserse sorun olmasin diye serum filan verebilirler belki. Bu yuzden gerekirse sagdiginiz sutu verin zorlayip mama bile verebilirsiniz bence gecmesi icin. Baska da bir cozum aklima gelmiyor dogrusu. Belki uzun sureli yasayanlar daha dogru bilgilendirme yapar. Ben sadece bir kez yeni digdugu zaman bir bezinde yasamistm.
Sukursebebiii Minisimbenim bebeginizin terlemesine izin vermeyin bence ayni zamanda cunku terleyerek de vucuttan sivi kaybi oluyor
Alptugunannesi07 Minisimbenim canım aynısı aynı dönemde bizim de başımıza geldi. Vücut sıvı kaybına bağlı kum dönüyormuş. Sütünüz yetersiz gelmiş olabilir yada bebeğiniz tam çekememiştir sütü. Bolca emzirip su içirmeniz gerekiyor. Bizim bol su ve mamayöa geçmişti. Benimki emmeyi bırakmıştı…
Alptugunannesi07 Minisimbenim Ona siz karar vereceksiniz. Emzirme aralığı 3 se 2 saate düşürün mesela. Her emzirme sonrası yada emzirme aralarında su verin. İçebildiği kadar içsin demişti doktorumuz bize. Bir günde fark edecek bezindeki pembelik…
KutayinAnnesiii Kan tahlili yaptırın lütfen enfeksiyon olabilir. Bizim doğduğunda sadece 1 kere gelmişti pembe leke oğlumda doktor hemen tahlil yaptı ama çok şükür temiz çıkmıştı ama sizin baya geliyormuş beklemeyin lütfen bebeği rahatsız da eder