Kızlar meraba bebeğimde idrar yolu enfeksiyon varmış doktor suprax verdi 2 gündür veriyorum ama içmek istemiyor azında bekletiyor tükürüyor neyse zar verdim iki gündür bugünde dışarda duruyordu ağır ekşi gibi koku ve tadı verdi verdim ve direk fışkırarak kuştu eczaneci suprax yok dedi zimax verdi acaba Ben antibiyotik nasıl verebilirim vermem lazım düzgün bide zimax ve suprax aynı mı dışarda mu dolapta mı olması lazım bebeğim 2 aylık