Merhabalar,
beneğim doğduğundan beri çok gazlı bir bebekti. 3 ay boyunca hep gaz ilacı kullandık. Sonra çok şükür azaldı fakat hala bazı geceler gazdan uyuyamıyor. Zaten doğduğu günden beri de hep kabızdır acaba bağırsaklarında mi bi problem var diye düşünmeye başladım.
Dün kefir yumurta armut ve ekmek tüketti. Kefiri her gün tükettiği için gaz yaptığını sanmıyorum bunların hangisi gece uyutmayacak kadar gaz yapmış olabilir ki 😞