3 gün oluyor doktor calpol ve dolven verdi. Yüksek olursa ikisini de kullan dedi. Ama ateşi düşüyor aniden yükseliyor. 38, 8 bile gördük. Bu enfeksiyon Nasıl geçer ne yapmalıyım. Ateşi anlık düşürüyoruz ama yine çıkıyor. Hastalığına ne iyi gelir. Antibiyotik vermedi doktor. 7 aylık ek gıda meme gidiyoruz