Ayağımda sallarken uyumuşum ıhh diye bi sese uyandım baktım yerde yatıyor halıda sırtüstü. Çok korktum hemen aldım ama ağlamadı uykusu vardı emzirmeyi denedim uyumaya devam edicekti emzirmedim 1 saat uyanık tuttum şu an emdi uyuyor göğsümde. Değişik hiçbir hareketi yok ne ağlaması, ne kusması, ne huysuzluğu. Gayet oynuyo 1 saattir kafasında şişme de yok korkuyorum bişey olmaz dimi