TheBaby Tosbikiminannesi Var ama çok değilmiş. Para falan bağlarlarmış eskiden sakın öyle bişey yapmayın kendiliğinden geçecek dedi doktor. Kasıklarını kontrol edin her gün şişlik oluşursa fıtığa eşlik eden o zaman ilerde ameliyat gerekir dedi. Bakıyorum şükür öyle bişey yok
Daphnemom Hiçbir şey yapmayın kendiliğinden geçer. Benim kızımda da vardı 2 yaşına kadar geçebilir demişti foktor 4 aylıkken geçti tamamen.