Bende 3.5 aylık bebeğimle aynı durumu yaşadım.Soğuk algınlığı ilacı vs ile tedavi etmeye çalıştım ama olmadı.6 aydan küçük olduğu için mutlaka hastaneye yatması lazım balgamlı öksürüğü vardı o yüzden yatışı yapıldı.4 gün tedavisi sürdü damaryolundan antibiyotik verdiler. O şekilde iyileşti.İnşalalh sizin bebeğiniz daha çabuk atlatır 🙏