2 yaşından önce vermeyi önermiyor çoğu doktor.Hatta artık inek sütünü olduğu gibi hiç vermeyin boşuna midesini doldurmayın besin değeri yok gibi boşa mide dolduruyor diyor doktorlar.Onun yerine fermente edilmiş haliyle tükettirin yoğurt,peynir vs şeklinde.Örn bebeğin midesini 200 ml sütle doldurmak yerine 3,4 dilim peynir yese aynı daha faydalı oluyormuş.İnstagram da hastalanmayançocuk diye bir hesap var çok detaylı anlatıyor bu süt konusunu kendisi çocuklarına hiç süt vermemiş