Biraktiranlar nasıl biraktirdiniz 22 ayligiz istahi çok az dye braktirmak istiyorum bütün gün vermedm gündüz o kadar aglamadi ama az önce aniden uyandı ve resmen bana küsmüş besiginde ağlıyor ve kucagima almak istiyorum gelmiyr su veriyorum istemiyor yarım saat agladi ve sonradan geldi küsmüş içim gitti gel emzireyim dedm oylece emdi sakinlesti napicam ben nasl braktiricam varmı fikirleriniz