Bende yeni Doğum yaptığım ilk haftalar oğlum hep göğsümdeydi. Sürekli emmek istiyordu. Doktora sorduğumda ne zaman isterse ver dedi. Bebeğim için yeri geldi eşim işten gelene kadar aç bile kaldım 🙏🏼 Demem o ki, işi gücü bırak sadece bebeğine odaklan. Onun senin sıcaklığına ihtiyacı var, kokuna ihtiyacı var. Panik yapma sakin davran. Ne kadar kaygılı ve panik olursan bebeğinde öyle olur. Pozitif bak 🥰