Miranbebek34 serum fizyolojik alıyorsun bruno marka olabilir mesela 5 ml
bebeğin kafasını yana çevir yarısını hızlıca bir deliğe sık çevir
diğer yarısını diğer deliğe tazyikli sık
sonra kolunun üstüne yüz üstü çevir sırtına pat pat yap sümük ağzından burnundan akar
kalanı otribebe ile çek
biraz hışırtı kalabilir korkma hapşırarak atar
çok ağlayacak ama iyi gelecek
Sterimar baby sprey de kullanabilirsin aynı şekilde
onun kendi sıkma mekanizması var
öksürük için de son günlerde ağzında tükürüğünü köpürtüyor mu?