Nuu44 Hanımlar oğlum 2yaşına girmek üzere bu ara çok sık pişik oldu. Tuvalet eğitimine başlamak istiyorum sizce alıştırma kilodu şartm mı bu yolda neler yapmalıyım. Şimdiden teşekkür ederim ☺️
Ozgeersin Ben aldım ama hiç yararını göremedim. Aşırı kalın bezden farkı yok oda bu sıcakta yakıyor. Her türlü altına kaçırınca akıtma yapıyordu benimkiler ebebekten almıştım. Normal boxer giydiriyorum hem serin tutuyor.