Asya12 ne yapacağımı şaşırdım vallahi tükenmişlik sendromuna yakalandım sanirim sırf cocuklar yemek yesin uykusunu alsin diye annemden başka bi yere gitmiyorum bunalimdayim duzen desen hiç yok bi çıkmaya kalksam bir suru şey taşı disaridada yemicekler döküp saçıyorlar her tarafa zaten kimse kabul etmez