Eymenuras Sibelaslan bn geceleri çorap giydiriyorum gaz sancmz çok var diye ayaktan iyice almasn diye ama hava çok sıcak canm tek çıtçıtlı atlet giydir
Sibelaslan Eymenuras sadece kısa kokulu zıbın giydirip altına ince pijama altı yapsam olurmu ama sanal kolları soğuk oluyo
Sibelaslan Eymenuras uzun kollu pamuklu önden çıtçıtlı patikli tulum giydirsem zıbınsız sadece onu olurmu gece üstünü çok açıyo bide büyük beden
Eymenuras Sibelaslan canım valla benm bebeğimde 3 aylık sadce çıtçıtlı atlet giydiriyorum bıde çorap çok sıcak oluyo sıcakta bunaltir uzun kollu giydirme havalar çok iyi
Yeniaanne Eymenuras biz klima altındayız sadece çııtçıtlı yarım kol giydirsem üşüyor atlet badi de sıcak oluyor sanki şaşırdım napıcamı