Merhaba hanımlar Salı günü 6. Aya giricek bir oglum var ilk zamanlarda doktorumuz bize kusması cok olduğu icin her bebekte reflü olur normal demişti şimdi bir haftadır çocuk cok yogun kusmaya başladı emdigini direk çıkartıyor öksürük gegirme ve hiysuzluklari başlamıştı reflünun arttığını düşündüm bayağı rahatsız etmişti bizi sonrA iki gün önce İnstagram da izmirlicocukdoktoru diye bir hanımı takip ediyordum sayfasına girdim orda bir konu dikkatimi cekti sut meselesi diye konu şuydu anne inek sütü içerse bu bebeği kusturabilir evet son zamanlarda sutu cok içmeye başlamıştım iki gün içmedim deniyim dedim ve bugun oglum kusmadı kıyafet yetistiremezken bugun tek kıyafetle geçirdik 😍 sonuç su ki anneler belki denerseniz sizlerde ben gibi yanılmış olabilirsiniz az kalsın oğluma ilaç kullanacaktım sut içmeyi bıraktım takip edin derim doktoru o yazıyı her anne okumalı bence insallah faydam dokunur bir nebze de olsa