EAmine 2 aylık bebeklerinizi banyo yaptırdığınız gün dışarıya çıkarıyormusunuz? Büyükler çıkarma hasta olur falan diyorlar bu sıcaklardada neredeyse her gün yıkanıyor bebekler 🤷🏼
Dn123 EAmine yok çıkarmadım hic. Zaten disar8 çıkardıktan sonra yıkıyorum ki rahatlasın rahat uyusun genelde aksam yatmadan önce yikarim
nisaballinannesi EAmine kışın bile çıkardım büyüklerden gizli 😃 hiç bişi olmaz allahın izni ile çıktıktan 5 dakikasonra terliyolar zaten şimdi sıcaktan
EAmine Teşekkürler arkadaşlar cevaplarınız için 🌸 acaba üşütürmüyüm diye telaş ettim ama inşallah birşey olmaz bu sıcaklarda
kirlibeyazkedi 4 aylığız. Yazliktayiz. Günde 4-5 kere yıkanıyor. Hep bahcedeyiz. Hastalık belirtisi gostermedik. Bizde durum bu ama bebekten bebeğe değişir. Ben sıcağa alıştırmamaya çalıştım hep. Sizin bebiş neye alışık ona göre düşünün bence.
Hipatya EAmine 1 defa aşıya götüreceğim zaman yıkayıp çıkmıştım ama normalde dışarı çıkacaksam bikaç saat öncesinde yıkarım uyur sonra uyanınca çıkarız