Bebegimm1 Melis65 hipp combiotic iyi diye 4 ay kullandim fiyatindan dolayi farkli markaya gectim ama cok memnundum fiyati yuksek olmasaydi yine hiple devam ederdim
Vildan2334 Melis65 en güzel mama sma bana göre ama bebelac gold kullaniyorum bebegim daha cok seviyor ve ekonomik olarak bebelac bize daha uygun 🙃
Nehir7778 Bana doktorum sma, hipp combiotic, aptamil üç marka mama önermişti ben hipp markasını seçtim.
Bebegimm1 Melis65 gecen migrosta 90tl falandi galiba 350gramı. bebelac gold a gectim 900gram 125tl veriyorum bazen 350gram olani aliyorum 60tl veriyorum mama da uzun gitmiyor hemen bitiyor o yuzden bebelac gold almaya basladim kilo alimi falan gelisimi de iyi olunca bebelac gold ile devam etmeye basladim
Kirmiziruj Ben sma kullanıyorum ve oğlum çok seviyor. Aptamili sevmedi. Bebelac da gelmedi ishal yaptı. Hipp bütçemi çok aşıyor. Sma da kaldık aylardır kullanıyorum çok memnunum
Melis65 Bebegimm1 ben günde en fazla iki kez veriyorum oda çok uyanık kalıp emdiği için süttüm yetmiyor bazen 40 günlük oldu oğlum aptamil aldım daha bugün bitti oda çok tatlı olduğu için meme reddi yapabiliyor bebek diye bıraktım
Bebegimm1 Melis65 siz anne sutu agirlikli besliyormussunuz hıpp fiyatı zorlamaz bence ben haftada 2 kutu bitirdigimi biliyorum o yuzden fiyatindan dolayi degistirmistim yoksa guzel mama bi deneyin bebeginizde severse gaz kabizlik olmazsa kilo da alirsa hıpp kullanın derim 😊
Melis65 Bebegimm1 ben 40 günde 1 kutu anca bitirdim canım dediğimgibi günde en fazla iki kez veriyorum bazı günler hiç vermiyorum sütüme bağlı teşekkür ediyorum bilgilerin için❤️
Gulsen6137 Melis65 canım yanlış bilgilendirmiyim ama mama açıldığı zaman 2 hafta içinde bitmesi lazım diye biliyorum üzerinde de yazıyor kutunun hatta bir bak istersen nacizane
Bebegimm1 Melis65 acildiktan sonra 4 hafta icinde tuketilmesi lazım yanlis hatirlamiyorsam hıpp de 3 hafta icinde tuketilmesi gerekliydi tam hatirlamaydim suan 🌸
limonlukarpuzzz Melis65 mama acildiktan sonra en fazla 1 ay icinde tületilmeli 40 gun cok fazla bjr sure..