Karanimmm 9 aylık olduğu için tepki vermez her zaman seslenildiğinde ve kelime söylemesi içinde çok erken, hecelemeler yapar bu aylarda ki zaten yapıyormuş. Ama tv telefon gibi şeylere bu kadar erken alıştırılması çok büyük yanlış. Böyle devam ederse elbet iletişimde sıkıntı yaşar diye düşünüyorum. Gözleride bozulur, ne yediğinin farkında olmadığı için, gereğinden ya fazla yer ya da az yer ve damak tadı gelişmez. Elle tutulur hiç iyi bir yanı yok anlayacağınız.