avukat_anne Merhaba hanımlar daha önce Travel sistem bebek arabası aldım memnun kalmadım baston almayı düşünüyorum geçenlerde joie nin nitro modelini gördüm e bebekte, ancak tükenmiş. Aynı model tekrar satışa sunuluyor mu acaba bilgisi olan var mı ?
GokSuM Gelir mi onu bilemiyorum da biz araştırırken birkaç kişiden ön tekerin çift teker olmasını önermediklerini duydum bunu yazmak için girdim. Biz nitroyu o yüzden elemiş ve brisk Lx almıştık. Tabi bu sadece duyum belki siz buna göre daha ayrıntılı araştırırsınız. Bir de nitronun tentesi mi daha kısaydı şu an hatırlayamıyorum da ikisi de çok benzer araba. Bilginiz olsun ❤️🌸
avukat_anne GokSuM çok teşekkür ederim ilginiz için 🙏 memnun musunuz peki siz arabanizdan ?? Ben çok araştırmadım baston konusunda sadece e bebekte yorumlarda memnundu herkes ondan direkt onu ddüşündüm.Biz travele bir sürü para döktük ama çok kaba ve yer kaplıyor o yüzden şimdikinin biraz uygun olması ve az yer kaplaması lazım ki kocama aldirabileyim 🙈🙂
GokSuM avukat_anne biz de travel sistem almıştık. Bagaja diğer eşyalarla sığdıramadığımız için anneannemiz “siz evinizde ne kullanırsanız kullanın bana burada kızımla gezmeye araba alın” demesiyle aldık. Şans budur ki uzunca bir süre anneannede kalmak durumundayız. Araba elimiz ayağımız oldu. Çok memnunuz. Sürekli bagajda duruyor gittiğimiz her yerde açıveriyoruz. Açılıp kapanma çok kolay. Hatta şöyle diyeyim benim haricimde kullananlar genelde şunu diyor “seni sürekli arabayı aç kapa görünce niye uğraşıyor çocuğu kucağında gezdirse daha kolay diyordum ama arabanız çok rahat kullanımlıymış ” dedi. ama benim sevmediğim birkaç özelliği olmaya başladı. Çocuk 10 kg kadarken çocukla birlikte 3 kat indirip tek elle kurduğum zamanlar oluyordu ama büyüdükçe vücut yorgunluğum arttı ve 7 kg arabayı bile indirmeye üşenir oldum. (Annemde asansör yok ve araba babama lazım olduğunda mecbur bagajdan 3 kat çıkarıp indiriyoruz) bir de bagajda travel a göre çok az yer kaplıyor olmasına rağmen yine de hatrı sayılır bir alan meşgul ediyor. Yani özet; keşke kabin tipi alsaydım 😇 aradaki fiyat farkına değermiş