Allah’m benim neden elektrikli aletler den yana hiç şansım yok. 1 2 ay once taşındık biz. Siemens aldim tüm esyalari ki ugrastirmasin. Buzdolabına bip diye ses gelmeye başladı 1 haftadır. Bugun servis geldi. Dediki sitede voltaj düşüyordur sorun gözükmüyor. Ama bunlar gittikten sonra iyice biplemeye başladı şimdi 2 dakika da bir bipliyor. Başına gelen var mı çözümü nedir