Merhaba iyi bayramlar,
Tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Bebeğim 1bucuk aylık yarın dışarıya çıkaracağız. Emzirme imkanım 4 5 saat olmayabilir. Sutumu yanımda taşımak istiyorum. Termosta sütümü taşıyabilir miyim? Kaç saat tasiyabilirim? Ya da nasıl tasiyabilirim ? Yardımlarınızı bekliyorum.