Nur443 19 aylığız D vitamini 15 aylık iken bıraktık 18. ay kontrolünde bıngıldak kapanmıştı. Bizde iştahsızlık var o yüzden kan testi ve d vitamini, çinko vb testler istedi doktor tüm değerleri normal çıktı ama hala iştahsız 😫 şimdi omega 3 başlayacağız