Yapmayın bunu. Ne kadar sinirlenmiş olursanız olun, savunmasız bir yavruya el kaldırmayın nolur.. Bakın, ağlamış ağlamış sonunda yorgun düşüp uyumuş yavrucak. Bu kadar masumlar işte. Öfke kontrol probleminiz var sanırım. Zira kafanızı duvarlara vurmanız da doğru bir davranış değil. Psikolojik destek almanızı tavsiye ederim. Mutlaka faydası olur. Siz iyi olursanız, bebeğiniz de iyi olur, unutmayın…