Hanis Anneler kızım 19 aylik acayip değişti tanıyamıyorum çok inatçı sürekli ağlayan bağıran aşırı istahsiz bi cocuk oldu sizde durumlar nasıl 2 yas sendromu mu bu yaşadıklarımız var mı aynı durumda olan
Minikuzu Hanis bende son 1 haftadır tanıyamıyorum 19 aylık sinirleniyor istediği olmayınca kendini sağa sola atıp bağırarak ağlıyor ve bazen kendini vuruyor bunu nasıl alacağımı bilmiyorum
Elifffyvz- Hanis aynııııı🙄 kızım 18 aylık bizde de durumlar aynı.çok sinirli inatçı her şeye bağırıyo falan zor bi süreç gerçekten 🤦🏻♀️
416767 Hanis bnm oğlumda aynısı ve daha fazlasi var artk sabrim tükendi benimde aşırı iştahsız ve sadece çizgi film le yemek yiyor 🤦 ağzında yemekleri bekletr kendini kusturur falan ogurur deliriyorum gerçekten sokakta başına buyruk kacmalar inatlasmalar bana vurmalar falan 🤦😑
Kartanesi26 Hanis off kızım 15 aylık her ayın atağı var sanırım bende seviniyorum ki iki yaşına falan gelse rahatlarım belki diye 😏
Hanis Bisyelerdn memnun olmuyor asla dışarıya çıkıyoruz eve girmemek için direniyo evde dursak zaten hep bagirmalar uysal bi cocuk be hale geldi
Hanis 416767 Aynı canım TV ile yemek yiyor oda makarna ve tavuk başka. bisey sürmüyor ağzına ne kahvaltı var yaptığı nede sulu yemek sebze türü giriyor midesine zaten zayıf😔😔
Hanis Ahhh gerçekten tükenmiş durumdayım herseye bağırıyor ağlıyor öfke nöbetine giriyor resmen hep mutsuz beni en çok yıpratan iştahsızlıgi çok yoruldum coookk 2 yas sendromu mlbuysa iliklerine kadar yaşıyoruz
416767 Hanis kıyamam yaa iştah acici birşeyler.alsak acaba fayda eder mi bilmiyorm bende balık yağı falan bilemedim ya
Hanis Hep ağlıyorum ben anneliği beceremedim yapamadım diyorum hep kendimde suç buluyorum nerede hata yaptım da böyle oldu
Birkizbiroglan Hanis bizde aynı durumdayiz. Çok aşırı değil ama ağlamaları, istediği şey olmayınca ağlaması, mama sandalyesinden kalkio gidiyor canı isteyince yiyor. Tüm gün suda geçirmek istiyor vs 🥴😁😁
sarpinko Hanis bak sana yemn ederim 17ayligiz saydiklrindan agladim kendime zarar verdim bugun vuraaa vuraaaa.o gormedi tabikide ama artik dayanamaz oldum bu ne ya
Hanis 416767 ocean balık yağı kullanmıştım ben pek bi fyda göremedim isyah şurubu olarak ta bbuzdolabim 1 raf dolu surupla ama gel gör bu faydası olmadı yemeyen çocuk ne yaparsanız yapın yemiyor
Serdilef Hanis kesinlikle benim kızımı tarif ettiniz gerçekten benim gücüm sabrım kalmadı çok yoruluyorum daralıyorum Allah sabır versin bütün annelere. Ben böyle bişey görmedim hele ki iştahsızlığı beni çileden çıkarıyor yaptığım onca yemekler çöp oluyo. Farklı şeyler yapayım diyorum onlari tatmıyo bile direkt reddediyor. Ne yapcağımı şaşırmış durumdayım ☹️
Dilaranne Hanis anlatılmaz yaşanır 19 aylık gece uyumuyo gündüz yemiyo ısırıyor çığlık atmalar deli gibi kafasını vurmalar yemin ederim tükendim arkadaşlar. Ne zormuş çocuk büyütmek analarımızin ayağının altına bosa cennet dememişler 😶 Allah’ım acısını göstermesin hiç birinin herşeyin bir an evvel düzelmesi umuduyla sabır diyorum..
CaglaCeylin 17 ayligiz cok memnuniyetsiz tek cocukda kalacagima birkez daha sahit oldum ders oluyor bana. Allah 2-3-4-5 cocuklulara sabir versin onlarin tamtersi demekki kendilerine güvenip yapiOrlar
Hanis İnsalllah duzelecekler anneleri çoğu kişiden duyduğum gördüğüm 2 bucuk 3 yaşından sonra çoğu şey rayına oturuyormuş az kaldi biraz daha sabır hepimize