Momyyyy ben de düşünmüyorum canım ikinci çocuğu. Ne bakacak sabrım ne enerjim var, kendimi biliyorum. Ayrıca memleketin ne olacağı bellki değil, yol geçen hanına döndü, bizden çok yabancılar var. Seneler sonrasını iç açıcı görmüyorum. Bir oğlum var, elimden geldiğince onungelecegine yatırım yaoacagim. Gelecek endişesi yaşasın istemiyorum. Tabi isteyenlere o gücü kendinde görenlere ne mutlu. Allah isteyenlere nasıp etsin 💐