Fahriye_sb Kızlar bir şey sorucam gebij bebeğim sol göğsünü az emiyo dolayısıyla sağ göğsümde daha çok süt oluyor daha hızlı akıyor bu yüzden hep o göğsümü emmek istiyorum napabilirim diğer göğsümde ki sutu de artırmak için acaba
Woody Fahriye_sb Bunun ilerisi iki gögsum farklı boyutlarda olması malesef.. İsterseniz sol gögsü sağın bol bol
OzlemKaragoz Fahriye_sb benim oğlum da bir göğsümü diğerine göre daha fazla emdi ve ne yaptıysam o süreçte sağ göğsümü emzirtemedim bu yüzden sol göğsüm daha büyük 😢 ben geceleri sağ göğsümü vermeye çalışıyordum
Fahriye_sb OzlemKaragoz bende fırsat buldukça veriyorum korkuyorum sol göğsümde ji süt biticek doyamicak diye
ayseyilmaz6161 Fahriye_sb canım emmediği göğsünü sürejki teklif etsen? Benimki de sağ göğsümü çok ağladığında almiyor. Ama ben emzirmeye hep sağ göğsümden başliyorum
Fahriye_sb ayseyilmaz6161 sürekli teklif ediyorum canım bakıyor bir süre sonra sut akışı yavaş hemen emmeyi bırakıyor