Arkadaşlar 2 günlük anneyim sezeryandan sonra karnıma bastrdılar kanama kontrolu ıcın ama cok canım acıdıgı ıcın yaptırmadım herhangı bır sorun olurmu bu bana birde cevremdeki herkes karnını sar korse tak hemen dıyolar ama cok erken degılmı sizce korse için ve son olarak bu dikişlerin ağrısı hala geçmedi ne zmaan geciyor ://