Haminne Kızlar bende fibromiyalji çıktı, bu hastalığı olanlar var mı? Tedavisi yok ama alternatif yollardan iyileşen oldu mu? Ozon tedavisi, akupunktur veya kaplıca vb. Gibi?
sevval_5481 Haminne canım kayın validem de var bu hastalık 25 yıldır varmış yani dediklerinşn hepsini yaptırdı malsef hiçbir fayda yok
okuloncecianne Haminne annemde var,valla her şeyi denedik hiçbir işe yaramadı. Stresten uzak olmak tek çare galiba
0909 Haminne ben yıllardır çekiyorum çok zor agrı atakların oluyor özelliklede psikolojık olarak doğru orantı artıyor hangi doktorlara gittiysem seninle bir ömür yaşlıcam dedi benim sol bileğime vurdu o elimde resmen güç kaynı var torba falan taşıyamam cam silemem o elimle geçmiş olsun
Haminne Sevalkoyuncu_89 fizik tedavi doktoru farketti, vücudun belli bölümlerine dokundu sıktı acı hissediyordum bu tanıyı koydu
tosbikyanak-ela- Haminne annemde var ve hiç bir şekilde geçmez dedi döktor. Hatta bi laç verdi o ilacı mümkün olduğu kadar içmemeye bak ileride ağrıların daha çok artacak ozaman içersin dedi vücudun şimdiden bagisiklik yaparsa o ilaca karşı asla işe yaramaz dedi. Çok geçmiş olsun