Sukursebebiii bizimde tadımlarda öyle bir sıkıntımız vardı, çenesi dudağının kenarları kızarırdı hep. Bir hafta on gün ara verdim daha sonra devam ettim tekrarlamadı şimdi de 9 aylık hiçbir sıkıntı yok, inşallah sizinkide geçicidir, vücut alışınca tekrarlamıyor