Selam kızlar iki bucuk aylık anneyim, önceden süt fazlalığı nedeniyle sütümü sağardım 120 cc civarda süt çıkardı bir ay falan sağmadan sadece emzirdim süt gerekmedi evde olduğum için. Artık sağdığım zaman 30 cc zor çıkıyor gögüsüm şişiyor ağrıyor süt inmiyor ama emzirirken bebek doyuyor. Bu durumu yaşayan varmı?