Sevgili anneler öneri ve fikirlerinize ihtiyacım var. 8 aylık bir bebeğim var. Pandemi boyunca evdeydik ancak 2 ağustosta işe başlamam gerekiyor. Bu süreçte bebeğimi hep emzirdim. İlk 3-4 ay ara Ara bir yere gitmem gerektiğinde sütümü sağdım ve biberonla beslediler. Ancak 2-3 aydır asla biberon almıyor bir anda aniden biberonu reddetti sonra da zorlamadım. Ek gıdaya başladık ancak anne sütü hala büyük bir kısmı gün içi beslenmesinin. 2 ağustosta işe başlıyorum ve halası bakacak ancak hiç bir şekilde sağdığım sütü ya da formül mama veremiyoruz. Değişik biberonlar, alıştırma bardakları vs denedim ancak sadece dişini kaşıyıp sonra itiyor. Lütfen yardımcı olun ne yapabilirim bilmiyorum.