kubra2608 Merveliya1 benim 17 gün geçti sonunda oldum 😃civanperçemi almıştım tam içecektim ki oldum 🙃
Busegokce Merveliya1 30 günde belki daha fazla döngü içinde oluyorum her ay🥶 Kadın doğuma çok gittim ama yapabilecek bişey yokmuş. Hormonlar bu tarz seviyormuş. Ama ben tabi beni sıkıntıya sokacak duruma geldiğinde aspirin iciyorum bir kaç gün kan sulansın diye. Ya da maydonoz suyu tüketiyorum.
Merveliya1 kubra2608 aayyy benim ilk kez böyle düzensizlik oldu ve çok rahatsız ediyr aşırı şişlik gerginlik sizin ne çok geçmiş iyi sabretmişiniz
kubra2608 Merveliya1 kaç kere test yaptım çıkmadı dedim herhalde sıcaktan doktora da gidemedim randevu yoktu bekledim sabırsızlıkla 😃
Serpill__ Kızlar bende 7 ay önce doğum yaptım ama hala regl olmadım doğumdan 4 ay sonra 3 - 4günlük bir kanama oldu dahada olmadı insan tedirgin oluyor bu durumu yaşayanlar varmı aranızda
Merveliya1 Busegokce yani senin de gecikmeli geliyor ve yapıcak bişey yokmuymuş kist felan olabilir aslında
Zehraklccc Merveliya1 ben 9 buçuk ay önce doğum yaptım hala hasta olmadım çok kötü bi şey ya öyle bi şişlinlik var ki üstümde anlatamam