[silindi] açıldıktan sonra 1 ay içerisinde bitirmek gerekiyor sanırım ben kahvaltıda yada ara öğünlerde verdiğim için bitiyor sende ara öğün olarak verebilirsin ben ilk 5. Ayda kaşık maması yapıp içine yumurta sarısı haşlamamış ve labne peynir koyardım kahvaltıda yerdi oğlum hala Arada yaparım bu şekilde