Merhabalar 😇
bebeğim 4 aylık ve diş etleri başladı deli gibi kaşınmaya 😵💫 bizde calpol içirmek ve diş eti jeli sürmek zorunda kaldık 🤭 bugün çok iyi sorunu bulduğum için hemen aldıklarımı veriyorum. Kriz şeklinde ağlaması olmuştu ve çok üzülmüştüm. Durup dururken huysuzlanıp ağlıyor. Az emiyor. Sürekli ellerini ağzına götürüp deli gibi emiyor. Sizin başınıza geldi mi? Daha çok erken değil mi? Bugün daha iyi. Birde üstüne atak dönemlerindeyiz. Eskiden mis gibi çok uykusu gelince uyuyan bebeğim şimdi kıyametleri koparıyor. 🤭