DiDoCe merhaba, benimde hastaneden eve gelip 2 gün sonra bebeği emzirirken birden kan boşalmam oldu. Aşırı pıhtılıydı ve çooook fazla aktı. Her yer battı banyoya kadar yürürken bile her yer kan oldu. 2 gün üst üste bunu yaşadım sonra yavaş yavaş azaldı. 33 gün sürdü. Doktoru aradığımda normal olduğunu kanamanın birden boşaldığını, korkmamam gerektiğini söyledi