GizemElf ben normal düşük yaptım boş gebelik değildi ama kanamam filan başladı dr gittim kese aşağı inmişti düşük yapıyordum dr kürtaj önerdi süreç sonlansın hemen dıye , bende evde yapmak istediğimi söyledim ok dedi yaptım sonda gittim kontrol etti parça kaldımı falan dıye sorun yoktu evde düşük daha küçükmüş sizinkide regl olduğunda bazen parça gibi kan gelir ya öle bişey kese ufak kan pıhtısı gibi , çıkışa yaklaştıkça hissediyorsun zaten wc de sonlanınca hiç bişey olmamış gibi hissediyorsunuz tabi en başta inşallah boş gebelik değildir ve bunları yaşamazsınız öyleyse bile dert değil oluyo öle şeyler hergün binlerce kadın yaşıyoruz endişe etme diye anlattım o kadar, ben 3 aynsonra tekrar hamile kalıp bebeğimi doğurdum şu an 4 bucuk aylık oldu bile , kadın vücudu muhteşem bişe bazen terslikler şanssızlıklar olabiliyor ondada hayır vardır şimdi sen pozıtıf düşün rahatla ve çokda bu işlerin dert olmadığını hatırla 🌺🌺🌺