gokmer bltern1 merhaba,doktorum kg ile ilgili bir şey belirtmedi. Bebeğim doğduğu andan itibaren başını çok güzel tutuyordu zaten. 5. Aya girdiğimizde günde toplamda 15 dk yere oturt dedi. 5 dk halinde 3 periyot gibi düşünün. Destekli oturtuyoruz.
otose_san bltern1 sırtüstü yattığı zaman başını kaldırıp oturmak ister gibi toparlanmaya, kucakta dik bi halde etrafı izlemek isteyip yattığında mızlamaya başladığı zamandan itibaren oturtmaya başladım. O da aşağı yukarı 3 aylık oldukları zamana denk geldi
kaymakliekmekkadayifi bltern1 ben 2 ayliktan beri yattigi yerden ellerini tutarak oturur pozisyona getirip geri yatiriyordum 3 aylikten berinde destekli oturtuyorum su an 4.5 aylik bi kac saniyelik desteksiz oturuyo sonra dusuyo 😍