Kızlar yaklaşık 3 haftdır kızım emmiyor ve göğsümde zaten süt yok denecek kadar azdı sağınca 5 cc anca çıkıyordu. Mama destekli gidiyordum. Şimdi tamamen almıyor uyurken bile. Sağım yapınca da süt çıkmıyor.Sorum şu, şu an göğsümden sıkınca damla damla süt geliyor. Bu memede hep kalacak mı? 3 haftdır ne bi şişlik var ne bi şey ne yapacağım damla damla gelen sütü? Göğsümde kaç haftdır duruyor süt😰