Pamukhanim 2cocuklu1anne benim bebeğim daha başını tutamiyo 4 aylık. Sağlıklı olsun geç tutsun napim. Her bebek farkli demekki
Sevda6767 Pamukhanim ay ikizlerimden biri de öyle ya. Yüz üstü uzun süredir iyi tutuyor iki aylıktan beri. Elini tutup kaldırdığım zaman da düşmüyor ama gel gör ki kucakta öne egiyor. Beş aylık bir de
Anne25 2cocuklu1anne 5 aylık bebeği kafasını yeni yeni tutuyor benimkide henüz dönmedi sadece yüz üstü dururken dönüyor yani canı ne isterse onu yapıyor aslında yapacakta camı isteyince
Zaaa 2cocuklu1anne 6 aylıkken döndü bebeğim. Ama unutmayın her çok kendine özel gelişim gösteriyor. Kardeşler arasında bile farklılık dolu.
Aslylmz 2cocuklu1anne yüzüstü yatırma canım. Günde aralıklarla 5-10 dk yüzüstü yatsın başını kaldırmaya çalışsın. Ama çok tok olmasın kusuyorlar
gokmer 2cocuklu1anne gelişimde bireysel farklılıklar vardır unutmayın. Her bebeğin gelişimi kendine özeldir. Aceleye gerek yok. O ne zaman hazır olursa o zaman zaten dönecektir. Siz de destek verip dönmesine yardımcı olabilirsiniz.
Gizem_ar 5 aylık benimkide dönmüyor hareket yaptırıyorum oyun yapıyorum hiç takmıyo bile 😂 daha vakti var demek ki pes ettim 😂