Beko kullanıyorum. A+++ modeli. Çok fazla elektrik faturasına yansımadı. İyi ki almışım dediğim ilk şey. Kıyafetlerim toz mu oldu kuş mu pisledi derdim yok dışarda. Ve çıkan tozlar akıl alacak gibi değil. Benim kullandığım modelde yünlü koruma teknolojisi de var. Yünlülerî bile gönül rahatlığıyla atıyorum.