Bebeğim 10 gün sonra 5 aylık olacak sanırım atak döneminde çünkü sürekli huysuz ağlayan bir modda sürekli kucakta gezmek istiyor otursam çığırmaya başlıyor. 4 gün öncesine kadar 8 9 gibi uyurdu şimdi nerdeyse 11i buluyor uyumak istemiyor gözleri kapanıyor ama uyumayı reddediyor huzurlu da durmuyor hep mızmız. Hem emziriyorum hem de mama veriyorum öğlene kadar emip öğleden sonra kesinlikle emmek istemiyor geceleri mama veriyorum normalde onu da zor içiyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım artık bitmiş bi haldeyim bu dönem ne zaman geçecek ve uyku düzeni beslenmesi eski haline dönecek mi kafamda deli sorular 😫