gzm11_ Tabiki öncelikle sizin kararınız bu ama ben Sinovac olmayı tercih ettim daha hafif olduğu için yan etkileri.Cidden de hiçbir problem yaşamadım ama çevremde Biontech olanlar da var onlarda da kol ağrısı yapmıştı sadece.Aşı olmayı bir süre daha düşünmüyordum aslında çünkü bebeğim 2 aylık ama okulların açılmasına az bir süre kaldı ve 2 doz da o zamana kadar yetişsin diye oldum sırf.