Asyemur doğru diyorlar canım sık sık emzirmek, bende öyleydim ama asla mama tercih etmedim yargılamak değil bu sende bebeğini düşünüyorsun. kayinvalidem çok zorladı mama ver die hatta gitti aldi geldi . Bebeğim zayıf doğmuştu. Psikolojik olarakda kızının bebeğiyle kıyasladi sürekli. Ama evimde tek yaşıyorum ev işinden başka isim yok sürekli emzirdim öncelikli isim Bebeğim çünkü, çok şükür sütüm de arttı Bebeğim de güzel kilo aldı. Asla kötü bir anne değilsin bebeğini düşünen yeni bi annesin