2 ay sonra 2 buçuk yaşına girecek. Son 1 aydır sinirlendiğinde vuruyor, tekmeliyor. Krizleri uzadı. Oyuncaklarını fırlatıyor vs. Tam olarak konuşamıyor acaba o mu sinir yapıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Güzellikle uyarıyorum, anlatıyorum ama o kadar şiddetli ki bi noktadan sonra ben de tetikleniyorum, bağırıyorum yada eline bacağına vuruyorum, hiç bana mısın demiyor devam ediyor. Yaklaşmaya korkar oldum. Bağırdıkça falan kendimi de aşırı yıpratıyorum ben kötü bi anneyim diye. Her gün dayak yiyorum resmen. Napıcağımı nasıl davranacağımı şaşırdım nolur fikir verin. İlişkimizi zedelemek istemiyorum.